• pokazujący w jaki sposób w dzisiejszych czasach Internet ułatwia nam życie
  • pozbawiony wulgaryzmów, przemocy, seksu, polityki.
  • maksymalnie w zespołach liczących 3 osoby.
  • nie przekraczający 1 minuty oraz pojemności 15 MB.
  • w standardowym formacie odtwarzanym przez Windows Media Player, nie wymagającym dodatkowych instalacji kodeków.
  • Przed przystąpieniem do konkursu należy zapoznaj się z regulaminem konkursu, gdyż prace, które nie będą spełniały jego wymogów, nie będą uczestniczyły w nim

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny on-line.

 

Następnie wydrukowany, podpisany przez dyrektora szkoły, nauczyciela opiekuna i opieczętowany wysłać do dnia 4 maja na adres:
Gimnazjum nr 49 im. S.Starzyńskiego
01-051 Warszawa, ul Smocza 19
z dopiskiem KONKRUS ?Internet Ułatwia Życie?

Dla zwycięzców konkursu nagrodą główną jest szkolenie 8 godzinne z zakresu grafiki i animacji na potrzeby kreacji stron internetowych.

 

Zwycięskie szkoły otrzymają stoisko wystawcy, do zareklamowania swojej szkoły i regionu na Zamku Ujazdowskim w Warszawie, w dniu 17 maja 2010r w ramach obchodów Światowych Dni Społeczeństwa Informatycznego.

 

Oprócz tego liczne nagrody rzeczowe oraz Vouchery na egzaminy ECDL.

Gimnazjum 49ECDLPTI

Weź udział w konkursie!


Witamy wszystkich uczniów Polskich szkół  podstawowych, gimnazjalnych i ponad gimnazjalnych, którzy chcą kręcić filmy i wygrywać nagrody, a przy okazji chcą przeżyć coś fajnego, sprawdzić samego siebie, wejść do grona najzdolniejszych.

 

Zapraszamy do wspólnej zabawy.

 

zarejestruj sie

Regulamin

1.Konkurs polega na stworzeniu filmu pokazującego  w jaki sposób w dzisiejszych czasach, Internet ułatwia życie ucznia, obywatela, pracownika, czyli w jakich dziedzinach życia jest  wykorzystywany.


2.Praca konkursowa,  może  być wykonana indywidualnie lub w zespołach  liczących maksymalnie 3 osoby.


3.Przesłane filmy, w których stwierdzi się łamanie prawa autorskiego,  nie będą uwzględniane w konkursie (przypominam o użyciu  maksymalnie 30 sekund muzyki z jednego utworu muzycznego, bez zgody autora, proszę o zapoznanie się z prawem autorskim w Polsce np. ze str http://pl.wikinews.org/wiki/Wikinews:Prawa_autorskie ).


4.Praca konkursowa nie może przekroczyć czasu 1 minuty.


5.Pojemność pliku do 15 MB.


6.Na końcu filmu musi być umieszczona informacja o autorach: imię , nazwisko autora, nazwa szkoły, miasto.


7.Format pliku filmowego musi być w standardowym formacie odtwarzanym przez Windows Media Player, nie wymagającym dodatkowych instalacji kodeków.


8.Film nie może zawierać elementów przemocy, wulgaryzmów, seksu i polityki.


9.Twórca może oddać tylko jedną pracę konkursową.


10.Do konkursu niewolno zgłaszać prac publikowanych przed 20 kwietnia  2010 roku.


11.Szkoła może zgłosić do konkursu maksymalnie 3 filmy.


12.Przesłane prace konkursowe, nie będą zwracane.


13.Organizatorzy konkursu zastrzegają sobie prawo do wykorzystania przesłanych prac w celach  promocyjno-edukacyjnych oraz popularyzacji wiedzy o usługach internetowych.


14.Dane osobowe uczestników konkursu będą używane w celach promocyjnych i informacyjnych związanych z   ogłoszeniem wyników konkursu.


15.Zgłoszenie przez Nauczyciela pracy konkursowej jest traktowane równoznacznie z potwierdzeniem  uzyskania od rodziców autorów prac konkursowych  zgody na użycie danych osobowych uczniów dotyczących ogłoszenia wyników konkursu, promocji i publikacji filmów.


16.Należy przestrzegać terminów konkursu, o przyjęciu zgłoszeń konkursowych, decyduje stempel pocztowy.


17.Przed przystąpieniem do konkursu należy zapoznać się z regulaminem konkursu, prace, które nie będą spełniały jego wymogów, nie będą uczestniczyły w nim.


18.Prace filmowe będzie oceniało niezależne JURY, którego werdykt jest niepodważalny i ostateczny.


19. O ocenę prac poproszeni będą także internauci, w wyniku ich głosowania, wyłoniona zostanie jedna NAGRODA SPECJALNA INTERNAUTY.

 

 

Ogólnopolski informatyczny konkurs multimedialny © 2010